Hocam bence elektronik biraz şans işi nokia deriz alırsınız ertesi gün bozuk çıkar uraş dur. ama hangisi daha kullanışlı derseniz nokia derim nedeninide söyliyeyim. Nokia nın uygulamalarını kolaylıkla bulabilirsin fakat samsung öyle değil. Mesela 5800 ı bende kullandım kablosuz bağlantı ile internete girip ovi (uygalama indirme programı) nı indirdim ve ardından telefonuma onlarca eğlenceli ve işe yarar uygulama indirdim.Üstelik ücretsiz. Samsung da böyle birşey varmı bilemiyorum. O yüzden ben nokia diyorum (Y)