Konu
Nokıa mı \ Samsung mu ?
24-04-2010, 15:51:24
#19
Ous
Samsung E-900 Kullanıyorum merdivenlerden yuvarlandı 3-4 defa dokunmatigi halen çalışıyor normal sağ tuşu bozuldu. Nokiayı yere düşürdüm şaftı kaydı