• 03-12-2009, 16:06:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bi arkdaşımdan çin malı iphone almıştım, bataryayı çıkarınca imei sıfırlıyor ve geçersiz hale geliyor. Bir kaç gez çeptelefoncuya götürüp imei attırdım.

    Telefonu az önce yine düşürdüm, batarya fırladı gitti ve imei yine 0 ladı. Nette bir kaç tane imei atma programı buldm fakat, telefonu com olarak tanıtamıyorum. Yardımcı olabilecek varmı acaba ?

    Çok sıkıldım çep telefoncuya git gel yapmaktan.
  • 03-12-2009, 16:09:49
    #2
    Senin telefonundaki sorun imei'den kaynaklanmiyor.Telefonu yaparken kullanilan beyinden kaynaklaniyor dusun ki Bilgisayarin dustugu zaman Orjinal Office Key'in resetleniyor boyle birsey mumkun mu.Bilgidim kadariyla Çin mallarinin hic bir sekilde garantisi yok gecmis olsun bence İmei aramaktan vazgec ne kadar saglam imei atarsan at beyinde sorun varsa duzelmez
  • 03-12-2009, 16:17:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin telefonundaki sorun imei'den kaynaklanmiyor.Telefonu yaparken kullanilan beyinden kaynaklaniyor dusun ki Bilgisayarin dustugu zaman Orjinal Office Key'in resetleniyor boyle birsey mumkun mu.Bilgidim kadariyla Çin mallarinin hic bir sekilde garantisi yok gecmis olsun bence İmei aramaktan vazgec ne kadar saglam imei atarsan at beyinde sorun varsa duzelmez
    Kardeşim takip ediyorum, cep telefoncuya imei attırdığımda imei değişiyor normal şekilde çalışıyor. batarya çıkarıldığında diğer ayarlarla birlikte imei de 0 lıyor çaktın
  • 03-12-2009, 16:23:56
    #4
    Anliyorum ama sunu Telefon ithalatcisi olarak sana ok acik soyleyebilirim.Attirdigin imei'nin sıfırlanmasi batarya ile oynadiginda veya telefon darbe gordugunde oluyorsa bu telefondan kaynaklanan bir sorundur.Ama sen yok imeilerde sorun var diyorsan En sahlam attirabilcegin Nokia 3310 imei'leridir.Bunlarida Eminonunde bulabilirsin istersen pm at adres verebilirim.
  • 03-12-2009, 16:25:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anliyorum ama sunu Telefon ithalatcisi olarak sana ok acik soyleyebilirim.Attirdigin imei'nin sıfırlanmasi batarya ile oynadiginda veya telefon darbe gordugunde oluyorsa bu telefondan kaynaklanan bir sorundur.Ama sen yok imeilerde sorun var diyorsan En sahlam attirabilcegin Nokia 3310 imei'leridir.Bunlarida Eminonunde bulabilirsin istersen pm at adres verebilirim.
    Tamam şimdi anladım demek istediğini, evet dediğin gibi telefondan kaynaklanıyor. Telefoncunun attığı imei sağlam, telefon resetlenince eski imei dönüyor o yüzden kapanıyor.
  • 03-12-2009, 16:29:43
    #6
    Gecmis olsun kardesim dedigim gibi Eminonunde yardimci olabilirler ama sahsi fikrim çakma model kullanmamanız hayırlı gunler dilerim
  • 03-12-2009, 18:40:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Son kez IMEI attır ve bantla !
  • 03-12-2009, 18:47:09
    #8
    2 sene bir çin malı kullandım (anycool)
    Hiçbir sorunum olmadı 1 sene sonra ilk kez hapörleri patladı 20 tl verdim yaptırdım.
    1.5 sene oldu şarj takma yerınde arıza oluştu 20 tl bayıldım yaptırdım.
    Aradan bir hafta heçti telefon fişlendi telefoncuya 20 tl daha bayıldım imei deiştirdim.
    Sene 2 sene sonra Telefon bozuldu...
    İmei sorunu birkez basına geldi ondada sorunu çözdük ilk kez böyle bişey duyuyorum telefon düşünce imei deişme olayı..
    Umarim sorununu çözersin.
  • 03-12-2009, 19:13:29
    #9
    telefon düşünce demiyor batarya çıkınca