Bi arkdaşımdan çin malı iphone almıştım, bataryayı çıkarınca imei sıfırlıyor ve geçersiz hale geliyor. Bir kaç gez çeptelefoncuya götürüp imei attırdım.

Telefonu az önce yine düşürdüm, batarya fırladı gitti ve imei yine 0 ladı. Nette bir kaç tane imei atma programı buldm fakat, telefonu com olarak tanıtamıyorum. Yardımcı olabilecek varmı acaba ?

Çok sıkıldım çep telefoncuya git gel yapmaktan.