2 sene bir çin malı kullandım (anycool)
Hiçbir sorunum olmadı 1 sene sonra ilk kez hapörleri patladı 20 tl verdim yaptırdım.
1.5 sene oldu şarj takma yerınde arıza oluştu 20 tl bayıldım yaptırdım.
Aradan bir hafta heçti telefon fişlendi telefoncuya 20 tl daha bayıldım imei deiştirdim.
Sene 2 sene sonra Telefon bozuldu...
İmei sorunu birkez basına geldi ondada sorunu çözdük ilk kez böyle bişey duyuyorum telefon düşünce imei deişme olayı..
Umarim sorununu çözersin.