Anliyorum ama sunu Telefon ithalatcisi olarak sana ok acik soyleyebilirim.Attirdigin imei'nin sıfırlanmasi batarya ile oynadiginda veya telefon darbe gordugunde oluyorsa bu telefondan kaynaklanan bir sorundur.Ama sen yok imeilerde sorun var diyorsan En sahlam attirabilcegin Nokia 3310 imei'leridir.Bunlarida Eminonunde bulabilirsin istersen pm at adres verebilirim.
Tamam şimdi anladım demek istediğini, evet dediğin gibi telefondan kaynaklanıyor. Telefoncunun attığı imei sağlam, telefon resetlenince eski imei dönüyor o yüzden kapanıyor.