• 03-12-2009, 19:29:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Toplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon düşünce demiyor batarya çıkınca
    Evet batarya çıkınca. Yani tek imei değil, batarya çıkınca bütün ayarlar sıfırlanıyor. Faprikadan yeni çıkmış gibi oluyor telefon.

    Yeni imei attırması sorun olmuyor fakat telefonu bırakıyorum 1 gün sonra alıyorum, acil bişi olsa kala kalacağım.
  • 03-12-2009, 22:33:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet batarya çıkınca. Yani tek imei değil, batarya çıkınca bütün ayarlar sıfırlanıyor. Faprikadan yeni çıkmış gibi oluyor telefon.

    Yeni imei attırması sorun olmuyor fakat telefonu bırakıyorum 1 gün sonra alıyorum, acil bişi olsa kala kalacağım.
    dediğim gibi sonkez ımeı attır ve şeffaf bi bantla arkasını bantla Görüntüyü salla kullan gitsin maksat rahatlık
  • 02-01-2010, 00:50:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi arkdaşımdan çin malı iphone almıştım, bataryayı çıkarınca imei sıfırlıyor ve geçersiz hale geliyor. Bir kaç gez çeptelefoncuya götürüp imei attırdım.

    Telefonu az önce yine düşürdüm, batarya fırladı gitti ve imei yine 0 ladı. Nette bir kaç tane imei atma programı buldm fakat, telefonu com olarak tanıtamıyorum. Yardımcı olabilecek varmı acaba ?

    Çok sıkıldım çep telefoncuya git gel yapmaktan.
    kardes ugrasma elınde kablon var dımı usb?
  • 02-01-2010, 11:44:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    evet var.
  • 02-01-2010, 17:53:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    http://rapidshare.com/files/12683275...ll_Cracked.rar

    al dostum ıcındekı tnt forcer ı calıstır kullanılabılır hale gelecektır pro. usb bagla aktıf portlardan ımeı yazdır cıhaza programda ımeı bolumu var