Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet batarya çıkınca. Yani tek imei değil, batarya çıkınca bütün ayarlar sıfırlanıyor. Faprikadan yeni çıkmış gibi oluyor telefon.

Yeni imei attırması sorun olmuyor fakat telefonu bırakıyorum 1 gün sonra alıyorum, acil bişi olsa kala kalacağım.
dediğim gibi sonkez ımeı attır ve şeffaf bi bantla arkasını bantla Görüntüyü salla kullan gitsin maksat rahatlık