• 19-06-2025, 18:15:20
    #1
    ios 26 dan 18.5 e düşürceğim fakat apple ekranında kalmasından korkuyorum sorunsuz nası yapılır

    daha önce yapan varmı?
  • 19-06-2025, 18:18:55
    #2
    Apple kullanmıyorum.Donanımhaber forum ya da YouTube'dan bakabilirsin.

    Hep derim bu yeni güncellemelere hemen geçmeyin diye.Kararlı sürüm olursa kullanıcı yorumları olumluysa öyle yükleyin...
  • 19-06-2025, 18:20:18
    #3
    3utools kurup tlf bağlayınız son yedeğiniz ve sürüm orada görünecektir ordan geri yükleme yapabilirsiniz
  • 19-06-2025, 18:26:00
    #4
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple kullanmıyorum.Donanımhaber forum ya da YouTube'dan bakabilirsin.

    Hep derim bu yeni güncellemelere hemen geçmeyin diye.Kararlı sürüm olursa kullanıcı yorumları olumluysa öyle yükleyin...
    hayır söyle ki kardeşim adı üstünde beta hatalar olacaktır bu sürüm zaten tlflara gelecek ha bugun ha yarın ne fark eder bekleyin kararlı sürüm olunca yükleyin şimdi nasıl geri dönecem diye aranırsın gerek yok bu alacaksa telefonun oyle de gelecek böyle de acelen ne
  • 19-06-2025, 18:48:14
    #5
    Daha önce bir arkadaş aynı sorunu yaşamıştı, çözüm basit aslında.

    Alıntı
    Selamlar hocam resetleme tuşları işe yarar, kombinasyonu tutturamamışsınızdır.

    https://www.tenorshare.com/iphone-11...iphone-11.html
    Buradakileri uygulayarak cihazı DFU moduna alın, sonrasında ITunes ile çıkan uyarıda "Geri Yükle" ve "Güncelle" butonları çıkacaktır. Burada önce güncelleyi deneyin fakat büyük ihtimalle olmayacaktır genelde betalarda olmuyor. Geri yükle butonuna basıp yazılımın inmesini bekleyin, sonrasında otomatik yazılım atılmış olacaktır.

    Dipnot : Bilgileriniz %99 silinir.
  • 19-06-2025, 19:04:04
    #6
    medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır söyle ki kardeşim adı üstünde beta hatalar olacaktır bu sürüm zaten tlflara gelecek ha bugun ha yarın ne fark eder bekleyin kararlı sürüm olunca yükleyin şimdi nasıl geri dönecem diye aranırsın gerek yok bu alacaksa telefonun oyle de gelecek böyle de acelen ne
    Denemek istedim pişman oldum
  • 20-06-2025, 19:04:12
    #7
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemek istedim pişman oldum
    tecrube edinmiş oldunuz neyse dediğim gibi 3utols ile geri yüklemeyi deneyiniz geri alınız unutmayın beta sürümleri her zaman hatalar ile doludur ki beta sürümlerini cıkartma sebepleri olan hataları görüp ona göre o hatalar giderilmesi için yapılan çalışmadır hatalar giderilince kararlı sürüm olarak destekleyen tüm telefonlara yayımlanacaktır sadece biraz acele etmeyip sabırlı olmakta yarar var bazen neyse geçmiş olsun
  • 20-06-2025, 19:12:30
    #8
    medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tecrube edinmiş oldunuz neyse dediğim gibi 3utols ile geri yüklemeyi deneyiniz geri alınız unutmayın beta sürümleri her zaman hatalar ile doludur ki beta sürümlerini cıkartma sebepleri olan hataları görüp ona göre o hatalar giderilmesi için yapılan çalışmadır hatalar giderilince kararlı sürüm olarak destekleyen tüm telefonlara yayımlanacaktır sadece biraz acele etmeyip sabırlı olmakta yarar var bazen neyse geçmiş olsun
    dediğin programla dönüş yaptım çok sağolasın