ios 26 dan 18.5 e düşürceğim fakat apple ekranında kalmasından korkuyorum sorunsuz nası yapılır
daha önce yapan varmı?
İos sürüm düşürme hk
7
●116
- 19-06-2025, 18:15:20
- 19-06-2025, 18:26:00hayır söyle ki kardeşim adı üstünde beta hatalar olacaktır bu sürüm zaten tlflara gelecek ha bugun ha yarın ne fark eder bekleyin kararlı sürüm olunca yükleyin şimdi nasıl geri dönecem diye aranırsın gerek yok bu alacaksa telefonun oyle de gelecek böyle de acelen neua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 19:04:04Denemek istedim pişman oldummedyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2025, 19:04:12tecrube edinmiş oldunuz neyse dediğim gibi 3utols ile geri yüklemeyi deneyiniz geri alınız unutmayın beta sürümleri her zaman hatalar ile doludur ki beta sürümlerini cıkartma sebepleri olan hataları görüp ona göre o hatalar giderilmesi için yapılan çalışmadır hatalar giderilince kararlı sürüm olarak destekleyen tüm telefonlara yayımlanacaktır sadece biraz acele etmeyip sabırlı olmakta yarar var bazen neyse geçmiş olsunDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2025, 19:12:30dediğin programla dönüş yaptım çok sağolasınmedyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle