Apple kullanmıyorum.Donanımhaber forum ya da YouTube'dan bakabilirsin.
Hep derim bu yeni güncellemelere hemen geçmeyin diye.Kararlı sürüm olursa kullanıcı yorumları olumluysa öyle yükleyin...
hayır söyle ki kardeşim adı üstünde beta hatalar olacaktır bu sürüm zaten tlflara gelecek ha bugun ha yarın ne fark eder bekleyin kararlı sürüm olunca yükleyin şimdi nasıl geri dönecem diye aranırsın gerek yok bu alacaksa telefonun oyle de gelecek böyle de acelen ne