Daha önce bir arkadaş aynı sorunu yaşamıştı, çözüm basit aslında.
Alıntı
Selamlar hocam resetleme tuşları işe yarar, kombinasyonu tutturamamışsınızdır.
https://www.tenorshare.com/iphone-11...iphone-11.html
Buradakileri uygulayarak cihazı DFU moduna alın, sonrasında ITunes ile çıkan uyarıda "Geri Yükle" ve "Güncelle" butonları çıkacaktır. Burada önce güncelleyi deneyin fakat büyük ihtimalle olmayacaktır genelde betalarda olmuyor. Geri yükle butonuna basıp yazılımın inmesini bekleyin, sonrasında otomatik yazılım atılmış olacaktır.
Dipnot : Bilgileriniz %99 silinir.