Apple kullanmıyorum.Donanımhaber forum ya da YouTube'dan bakabilirsin.

Hep derim bu yeni güncellemelere hemen geçmeyin diye.Kararlı sürüm olursa kullanıcı yorumları olumluysa öyle yükleyin...