medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır söyle ki kardeşim adı üstünde beta hatalar olacaktır bu sürüm zaten tlflara gelecek ha bugun ha yarın ne fark eder bekleyin kararlı sürüm olunca yükleyin şimdi nasıl geri dönecem diye aranırsın gerek yok bu alacaksa telefonun oyle de gelecek böyle de acelen ne
Denemek istedim pişman oldum