• 22-02-2024, 16:02:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2022 ekim ayında iPhone 13 256 cihaz satın aldım (resmi). Bir telefoncu arkadaş abi 15 pro 256 ile takas edelim dedi. Şuan cihazın pil sağlığı %88. Kozmetik %99 denebilir.

    Kullananların bazısı 3 ay diyor bazısı 4+4 ay kullanabilirsin diyor. Hattım Turkcell ama kaydettirmeye para verebileceğimi düşünmüyorum. Nasıl oluyor da kullanım değişiyor? 4 ay farklı cihaz kullansam 1 seneyi tamamladıktan sonra cihaz kullanıma açılıyor mu?

    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.
  • 22-02-2024, 16:05:45
    #2
    operatöre göre 4+4 ay mantığı ile 8 ay kullanıyorsunuz, kalan 4 ay da yanınızda bir tane külüstür iphone taşıyarak eşitleme sağlıyorsunuz. Gelen aramalar vs. otomatikmen yeni cihazınıza düşüyor ancak yılın 4 ayı çift cihazla dolaşmak zorundasınız. Yeni yılda olay başa dönüyor.
    Katlanmaya değer mi bilmiyorum. Ben tercih etmezdim şahsen.

    Ayrıca bu 4+4 meselesinin kaç ay daha serbest olacağı meçhul. Yarın bir yasa çıkarıp iptal ederlerse sorun yaşarsınız
  • 22-02-2024, 16:09:00
    #3
    Bana kalırsa yurtdışı almanın bir mantığı yok,

    İlla iP 15 Pro almak istiyorsanız mesela 30 bin TL'niz varsa onu bir şekilde büyüterek, yatırım yaparak 60-70 bin yaparak alabilirsiniz

    Benim düşüncem bu yönde, sonuç olarak satmak istediğinde satılmaz kullanmak istediğinde sorunlar çıkartır vs.
    • volkanwp
    volkanwp bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-02-2024, 16:11:46
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa yurtdışı almanın bir mantığı yok,

    İlla iP 15 Pro almak istiyorsanız mesela 30 bin TL'niz varsa onu bir şekilde büyüterek, yatırım yaparak 60-70 bin yaparak alabilirsiniz

    Benim düşüncem bu yönde, sonuç olarak satmak istediğinde satılmaz kullanmak istediğinde sorunlar çıkartır vs.

    nasıl yapıcan 30BİN TL yi 60-70BİNTL merak ettim (:
  • 22-02-2024, 16:13:07
    #5
    Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yapıcan 30BİN TL yi 60-70BİNTL merak ettim (:
    BİST endeksinde günlük al-sat işlemleri ile yapılabilir

    İşi bildikten sonra neden zor olsun ki.

    Bende öğrenmeye çalışıyorum, bütçem henüz bu kadar değil fakat sonuç olarak bir şey almak istiyorsan ve o şeye paran yetmiyorsa paranı büyütüp almak daha mantıklı.

    Ticaret yapabilirsin, atıyorum site alırsın büyütürsün satarsın yani çok zor değil
  • 22-02-2024, 16:13:51
    #6
    Ben kendim iPhone 11 ile başladım yurt dışı olarak Suan da iPhone 15 Pro kullanıyorum, 4+ 4 ay şeklinde minimum şekilde kullanılıyor. Lakin tamamen biraz da şans var işin içinde 120 gün kullanım mesajı hemen gelmiyor.
    Süre bittiğinde eski bir tr iPhone u bağlanabilirsiniz konuşma vs yapabilirsiniz.
    Aldığınız cihazı sağlam yerden alın, swap cihaz olmasın.
  • 22-02-2024, 16:15:24
    #7
    volkanwp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar 2022 ekim ayında iPhone 13 256 cihaz satın aldım (resmi). Bir telefoncu arkadaş abi 15 pro 256 ile takas edelim dedi. Şuan cihazın pil sağlığı %88. Kozmetik %99 denebilir.

    Kullananların bazısı 3 ay diyor bazısı 4+4 ay kullanabilirsin diyor. Hattım Turkcell ama kaydettirmeye para verebileceğimi düşünmüyorum. Nasıl oluyor da kullanım değişiyor? 4 ay farklı cihaz kullansam 1 seneyi tamamladıktan sonra cihaz kullanıma açılıyor mu?

    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.

    Bence alınır zaten şöyle düşün 2 ay idare edersen ortalam 1.5 yıl hiç sorunsuz kullanacaksın telefonu 2025 in son 4 ayı kalacak çift telefon yaparsan şöyle bir şey var ama geliyor ama sen geri arama yapamıyorsun sanırım eskiden o şekildeydi şimdi değiştimi bilmiyorum eğer genelde olduğun yerde wifi vs varsa esimle apple wacht ult2 al yd onuda o şekilde kullan açık günün kalmıyor telefon aramaların direk gelmiş ve gitmiş olacak %100 şekilde 4 ay sadece internet sorunun olucak o kadar onun içinde hot spot destekleyen herhangi bir teleofn taşıman yada uzun süre giden bataryalı modemlerde olabilir hemde hot spot fiyatları uygun
  • 22-02-2024, 16:19:41
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BİST endeksinde günlük al-sat işlemleri ile yapılabilir

    İşi bildikten sonra neden zor olsun ki.

    Bende öğrenmeye çalışıyorum, bütçem henüz bu kadar değil fakat sonuç olarak bir şey almak istiyorsan ve o şeye paran yetmiyorsa paranı büyütüp almak daha mantıklı.

    Ticaret yapabilirsin, atıyorum site alırsın büyütürsün satarsın yani çok zor değil

    senin dediğin oranda türkiyede ki faliyet gösteren şirketler kazanmıyor % olarak senin bahsettiğin %100 ü geçiyor farkında mısın bilmiyorum bmw şirket olarak %10-%15 kazanıyor senin dediğin kadar kolay olsaydı...
    öyle bir gücün varsa Ben sana nakit 10Milyon TL hazırlıyım getirinin %50 si senin (:
    BİST vs öyle senin dediğin gibi kolay şeyler değil 5 yıl kazanırsın 1 günde bitersin senin dediğin şeyin matematiksel olarak bilmiyorum ama imkanı yok olsa millet üretim yapmaz.
  • 22-02-2024, 16:22:26
    #9
    YalnızBilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendim iPhone 11 ile başladım yurt dışı olarak Suan da iPhone 15 Pro kullanıyorum, 4+ 4 ay şeklinde minimum şekilde kullanılıyor. Lakin tamamen biraz da şans var işin içinde 120 gün kullanım mesajı hemen gelmiyor.
    Süre bittiğinde eski bir tr iPhone u bağlanabilirsiniz konuşma vs yapabilirsiniz.
    Aldığınız cihazı sağlam yerden alın, swap cihaz olmasın.
    swap cihaz nedir hocam?