operatöre göre 4+4 ay mantığı ile 8 ay kullanıyorsunuz, kalan 4 ay da yanınızda bir tane külüstür iphone taşıyarak eşitleme sağlıyorsunuz. Gelen aramalar vs. otomatikmen yeni cihazınıza düşüyor ancak yılın 4 ayı çift cihazla dolaşmak zorundasınız. Yeni yılda olay başa dönüyor.
Katlanmaya değer mi bilmiyorum. Ben tercih etmezdim şahsen.

Ayrıca bu 4+4 meselesinin kaç ay daha serbest olacağı meçhul. Yarın bir yasa çıkarıp iptal ederlerse sorun yaşarsınız