volkanwp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar 2022 ekim ayında iPhone 13 256 cihaz satın aldım (resmi). Bir telefoncu arkadaş abi 15 pro 256 ile takas edelim dedi. Şuan cihazın pil sağlığı %88. Kozmetik %99 denebilir.

Kullananların bazısı 3 ay diyor bazısı 4+4 ay kullanabilirsin diyor. Hattım Turkcell ama kaydettirmeye para verebileceğimi düşünmüyorum. Nasıl oluyor da kullanım değişiyor? 4 ay farklı cihaz kullansam 1 seneyi tamamladıktan sonra cihaz kullanıma açılıyor mu?

Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.

Bence alınır zaten şöyle düşün 2 ay idare edersen ortalam 1.5 yıl hiç sorunsuz kullanacaksın telefonu 2025 in son 4 ayı kalacak çift telefon yaparsan şöyle bir şey var ama geliyor ama sen geri arama yapamıyorsun sanırım eskiden o şekildeydi şimdi değiştimi bilmiyorum eğer genelde olduğun yerde wifi vs varsa esimle apple wacht ult2 al yd onuda o şekilde kullan açık günün kalmıyor telefon aramaların direk gelmiş ve gitmiş olacak %100 şekilde 4 ay sadece internet sorunun olucak o kadar onun içinde hot spot destekleyen herhangi bir teleofn taşıman yada uzun süre giden bataryalı modemlerde olabilir hemde hot spot fiyatları uygun