YalnızBilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendim iPhone 11 ile başladım yurt dışı olarak Suan da iPhone 15 Pro kullanıyorum, 4+ 4 ay şeklinde minimum şekilde kullanılıyor. Lakin tamamen biraz da şans var işin içinde 120 gün kullanım mesajı hemen gelmiyor.
Süre bittiğinde eski bir tr iPhone u bağlanabilirsiniz konuşma vs yapabilirsiniz.
Aldığınız cihazı sağlam yerden alın, swap cihaz olmasın.
swap cihaz nedir hocam?