Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BİST endeksinde günlük al-sat işlemleri ile yapılabilir

İşi bildikten sonra neden zor olsun ki.

Bende öğrenmeye çalışıyorum, bütçem henüz bu kadar değil fakat sonuç olarak bir şey almak istiyorsan ve o şeye paran yetmiyorsa paranı büyütüp almak daha mantıklı.

Ticaret yapabilirsin, atıyorum site alırsın büyütürsün satarsın yani çok zor değil

senin dediğin oranda türkiyede ki faliyet gösteren şirketler kazanmıyor % olarak senin bahsettiğin %100 ü geçiyor farkında mısın bilmiyorum bmw şirket olarak %10-%15 kazanıyor senin dediğin kadar kolay olsaydı...
öyle bir gücün varsa Ben sana nakit 10Milyon TL hazırlıyım getirinin %50 si senin (:
BİST vs öyle senin dediğin gibi kolay şeyler değil 5 yıl kazanırsın 1 günde bitersin senin dediğin şeyin matematiksel olarak bilmiyorum ama imkanı yok olsa millet üretim yapmaz.