Merhaba arkadaşlar 2022 ekim ayında iPhone 13 256 cihaz satın aldım (resmi). Bir telefoncu arkadaş abi 15 pro 256 ile takas edelim dedi. Şuan cihazın pil sağlığı %88. Kozmetik %99 denebilir.

Kullananların bazısı 3 ay diyor bazısı 4+4 ay kullanabilirsin diyor. Hattım Turkcell ama kaydettirmeye para verebileceğimi düşünmüyorum. Nasıl oluyor da kullanım değişiyor? 4 ay farklı cihaz kullansam 1 seneyi tamamladıktan sonra cihaz kullanıma açılıyor mu?

Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.