• 29-07-2022, 12:25:18
    #1
    Hocalarım merhaba iPhone 11 kullan var mı? Önerir misiniz , iyi yönleri neler ?

    İlk defa ios kullanacağım.
  • 29-07-2022, 12:25:40
    #2
    Arka kamerasını beğenmiyorum sadece
  • 29-07-2022, 12:27:30
    #3
    lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arka kamerasını beğenmiyorum sadece
    Hocam kamera için istemiyorum. Androidden sıkıldım ve kasıyor gibi geliyor telefonum. Kararsız kaldım hangi modelini alacağım da.
  • 29-07-2022, 12:28:25
    #4
    OVK
    TANİTİMPRO.COM|OVKWEB
    öneririm hocam 2020'den bu yana kullanıyorum 1 sene kullanıp satıp tekrar 11 aldım eğer kamera ile cok profesyonel bir işiniz yoksa 13'e gerek yok 12 ile arasında fark edilebilecek cok özellik yok çok rahat 3 yıl tam kapasitede kullanırsınız ben telefonu çok aktif kullanmama rağmen bana fazlasıyla yetiyor
  • 29-07-2022, 12:29:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    iphone 11 alma ekran amoled tavsiye etmem keza arka kamerasını da bende beğenmıyorum. almamanı öneririm. promax alablyrsn onu al
  • 29-07-2022, 12:29:24
    #6
    lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arka kamerasını beğenmiyorum sadece
    ovkdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öneririm hocam 2020'den bu yana kullanıyorum 1 sene kullanıp satıp tekrar 11 aldım eğer kamera ile cok profesyonel bir işiniz yoksa 13'e gerek yok 12 ile arasında fark edilebilecek cok özellik yok çok rahat 3 yıl tam kapasitede kullanırsınız ben telefonu çok aktif kullanmama rağmen bana fazlasıyla yetiyor
    Sağolun hocam düz 11 mi alayım yoksa pro mu ?
  • 29-07-2022, 12:30:04
    #7
    OVK
    TANİTİMPRO.COM|OVKWEB
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam düz 11 mi alayım yoksa pro mu ?
    dediğim gibi kamera ile profesyonel bir işiniz yok ise pro veya max bi farkı yok kamera ve ekran dışında
  • 29-07-2022, 12:31:09
    #8
    ovkdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğim gibi kamera ile profesyonel bir işiniz yok ise pro veya max bi farkı yok kamera ve ekran dışında
    Kamera neredeyse hiç kullanmıyorum hocam. Kendi fotoğrafım bile yoktur şuan telefonumda 😆
  • 29-07-2022, 12:31:40
    #9
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam düz 11 mi alayım yoksa pro mu ?
    Hocam 11 ler çok ağır telefonlar .Kalite olarak tartışılmaz ama kılıf vs takınca cebinizde çok ağır oluyor video bile elinizde izlerken eliniz yoruluyor bilmiyorum belkide bana göre öyledir .11 yerine pro alabilirsiniz çünkü 11 in ekranı lcd panel prolarda amoled ekran kalite olarak daha iyidir