Hocalarım merhaba iPhone 11 kullan var mı? Önerir misiniz , iyi yönleri neler ?
İlk defa ios kullanacağım.
iPhone 11 önerir misiniz?
21
●696
- 29-07-2022, 12:27:30Hocam kamera için istemiyorum. Androidden sıkıldım ve kasıyor gibi geliyor telefonum. Kararsız kaldım hangi modelini alacağım da.lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2022, 12:28:25öneririm hocam 2020'den bu yana kullanıyorum 1 sene kullanıp satıp tekrar 11 aldım eğer kamera ile cok profesyonel bir işiniz yoksa 13'e gerek yok 12 ile arasında fark edilebilecek cok özellik yok çok rahat 3 yıl tam kapasitede kullanırsınız ben telefonu çok aktif kullanmama rağmen bana fazlasıyla yetiyor
- 29-07-2022, 12:29:24lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSağolun hocam düz 11 mi alayım yoksa pro mu ?ovkdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2022, 12:30:04dediğim gibi kamera ile profesyonel bir işiniz yok ise pro veya max bi farkı yok kamera ve ekran dışındaRademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2022, 12:31:09Kamera neredeyse hiç kullanmıyorum hocam. Kendi fotoğrafım bile yoktur şuan telefonumda 😆ovkdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2022, 12:31:40Hocam 11 ler çok ağır telefonlar .Kalite olarak tartışılmaz ama kılıf vs takınca cebinizde çok ağır oluyor video bile elinizde izlerken eliniz yoruluyor bilmiyorum belkide bana göre öyledir .11 yerine pro alabilirsiniz çünkü 11 in ekranı lcd panel prolarda amoled ekran kalite olarak daha iyidirRademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle