Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam düz 11 mi alayım yoksa pro mu ?
Hocam 11 ler çok ağır telefonlar .Kalite olarak tartışılmaz ama kılıf vs takınca cebinizde çok ağır oluyor video bile elinizde izlerken eliniz yoruluyor bilmiyorum belkide bana göre öyledir .11 yerine pro alabilirsiniz çünkü 11 in ekranı lcd panel prolarda amoled ekran kalite olarak daha iyidir