lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arka kamerasını beğenmiyorum sadece
Hocam kamera için istemiyorum. Androidden sıkıldım ve kasıyor gibi geliyor telefonum. Kararsız kaldım hangi modelini alacağım da.