• 29-07-2022, 13:26:59
    #19
    İPhone 11 kullanıyorum oldukça memnunum. İşinizi her türlü görecektir ve kasma donma vs. yapmaz.
  • 29-07-2022, 13:29:23
    #20
    Ekrandan dolayı hayır, 11 promax öneririm
    11 de Ips led, 11 Promax de amoled var
  • 29-07-2022, 14:40:11
    #21
    Harika bir telefon tavsiye ederim
  • 30-07-2022, 10:14:39
    #22
    Bütçe varsa 11 pro alınabilir. Yoksa 11'de fazlaca memnun eder. Kamerayla işiniz yoksa Pro'ya gerek yok, Android'den sonra iPhone 11 Tofaş'tan inip Mercedes'e binmek gibi olur. iPhone'un her türlüsü makbuldür.