• 29-07-2022, 12:32:07
    #10
    OVK
    TANİTİMPRO.COM|OVKWEB
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamera neredeyse hiç kullanmıyorum hocam. Kendi fotoğrafım bile yoktur şuan telefonumda 😆
    ozaman 11 sizin için bence cok ideal bende kamera kullanmıyorum
  • 29-07-2022, 12:32:55
    #11
    Eğer ekran takıntınız yoksa alın hocam, iPhone 11 kullanıyorum son 2 senedir. Kolay kolay bırakmam, zaten ikinci elde değer de kaybetmiyor. 2-3 sene sonra satıp üzerine 3-4K koyar üst modele geçersiniz.
  • 29-07-2022, 12:33:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    64 GB kullanıyorum alacaksan büyük hafıza tercih et kanser olursun
  • 29-07-2022, 12:35:08
    #13
    Bütçeniz varsa 11 almamanızı tavsiye ederim pro-pro max gibi modellere yoğunlaşabilirsiniz.
  • 29-07-2022, 12:42:37
    #14
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamera neredeyse hiç kullanmıyorum hocam. Kendi fotoğrafım bile yoktur şuan telefonumda 😆
    ozaman iphone herhangi bir modelinide alabilirsin, ekonomik durumunuza bağlı, iphone 7-8 x,xs vs işinizi görür
  • 29-07-2022, 12:49:01
    #15
    düz 11 ekran pişman eder ilk zamanlar iyi gelir ama detaylı video ve resimlerde can sıkıcı hd+ ekran olduğu için piksel değeri baya düşük. Almışken 11 pro tavsiye ederim, pro max da olabilir ama taşıması çok sıkıntı ağır.
  • 29-07-2022, 12:58:08
    #16
    1 yıldır kullanıyorum çok iyi telefon tavsiye ederim
  • 29-07-2022, 13:00:13
    #17
    İyi telefon, ben de kullanıyorum. Ancak arkadaşın da dediği gibi 64 GB almayın. 128 GB falan tercih edin.
  • 29-07-2022, 13:17:18
    #18
    Hocam Xs Max daha iyi İphone 11 den. Ben Xs Max tavsiye ederim.