Eğer ekran takıntınız yoksa alın hocam, iPhone 11 kullanıyorum son 2 senedir. Kolay kolay bırakmam, zaten ikinci elde değer de kaybetmiyor. 2-3 sene sonra satıp üzerine 3-4K koyar üst modele geçersiniz.
düz 11 ekran pişman eder ilk zamanlar iyi gelir ama detaylı video ve resimlerde can sıkıcı hd+ ekran olduğu için piksel değeri baya düşük. Almışken 11 pro tavsiye ederim, pro max da olabilir ama taşıması çok sıkıntı ağır.