düz 11 ekran pişman eder ilk zamanlar iyi gelir ama detaylı video ve resimlerde can sıkıcı hd+ ekran olduğu için piksel değeri baya düşük. Almışken 11 pro tavsiye ederim, pro max da olabilir ama taşıması çok sıkıntı ağır.