Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamera neredeyse hiç kullanmıyorum hocam. Kendi fotoğrafım bile yoktur şuan telefonumda 😆
ozaman 11 sizin için bence cok ideal bende kamera kullanmıyorum