• 21-07-2022, 11:37:17
    #10
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Cihazı iTunes'a bağla
    2- ses açmaya bas bırak, ses kısmaya bas bırak, güç tuşuna basılı tut, ekrana kablo ve bilgisayar logosu gelince tuşu bırak. Olmadı diyeceksin ama sen güç tuşuna basmaya devam et mutlaka olacak.
    3 - iTunes ekranına Geri yükle ve güncelle tuşları gelecek , orada geri yükleyi seç ve devam et. yukarıda bir arkadaş güncelle demiş, o olmaz
    4- iTunes ekranında sağ üstte dönen daire ve kalan süreyi göreceksin, süreyi görünce kabloyu çıkar.
    5- İndirme bitince kabloyu tak, 2. adımı tekrar et, kabloyu çıkarma, telefonun sıfırlanıp açılacak.
    İlk başta işlemlere telefon kapalıyken mi başlıyoruz?
  • 21-07-2022, 11:38:38
    #11
    Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta işlemlere telefon kapalıyken mi başlıyoruz?
    Açık kapalı farketmez, kablo bağlı olsun yeterli. Bilgisayar kasa ise arkadaki USB portlarına tak
    Yedek alman anlamsız olur, çünkü beta yedeği normal sürümlere uymaz, iCloud'da ne varsa o gelir geri hesabı girince.
    Parolanı vs bilmiyorsan sıfırlamadan önce şifreni değiştir ayarlar ad soyad parola ve güvenlik kısmından.
  • 21-07-2022, 12:17:12
    #12
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık kapalı farketmez, kablo bağlı olsun yeterli. Bilgisayar kasa ise arkadaki USB portlarına tak
    Yedek alman anlamsız olur, çünkü beta yedeği normal sürümlere uymaz, iCloud'da ne varsa o gelir geri hesabı girince.
    Parolanı vs bilmiyorsan sıfırlamadan önce şifreni değiştir ayarlar ad soyad parola ve güvenlik kısmından.
    İndirme işlemi başladı, kabloyu çıkardım. Bu süreçte telefonu açsam olur mu?
  • 21-07-2022, 12:20:26
    #13
    Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirme işlemi başladı, kabloyu çıkardım. Bu süreçte telefonu açsam olur mu?
    Tabii açabilirsin, zaten 14dk içerisinde restart edecekti o nedenle kabloyu çıkarttık, kablo takılıyken restart ederse indirme durur. Kabloyu çıkarttıktan sonra aç kullan sorun yok.
  • 21-07-2022, 12:48:20
    #14
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii açabilirsin, zaten 14dk içerisinde restart edecekti o nedenle kabloyu çıkarttık, kablo takılıyken restart ederse indirme durur. Kabloyu çıkarttıktan sonra aç kullan sorun yok.
    İndirdim, 2. adımı tekrarladım ve tekrar geri yükle dedim. Şimdi iTunes'de üst kısımda "Yazılım seçip çıkarılıyor" diyor.
    İnşallah olur.
  • 21-07-2022, 13:04:18
    #15
    Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirdim, 2. adımı tekrarladım ve tekrar geri yükle dedim. Şimdi iTunes'de üst kısımda "Yazılım seçip çıkarılıyor" diyor.
    İnşallah olur.
    Tamam bundan sonrası yokuş aşağı, arkana yaslan izle
  • 21-07-2022, 14:55:33
    #16
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam bundan sonrası yokuş aşağı, arkana yaslan izle
    Vallahi çok teşekkür ederim, hızlı bir şekilde tamamlandı. Hemen oto güncellemeleri kapattım daha da Allah korusun
  • 26-07-2022, 17:38:32
    #17
    Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.
    iPhone XS cihazımı iOS 16’ya güncelledim fakat geri 15’e çekmek istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu?
    Hocam yaptınız mı bilmiyorum ipswme den 15 yazılımını indirin ios 15 i shift tusuna basarak seçip yükleyin yükledikten sonra telefonunuzu itunesden yedekleyin yedeklerniz gitmesin istiyorsanız sonra windows +R ye %appdata% yazarak itunesin yedeklediği dosyaya gidicez mobilesync info.plist dosyasını not defterinde açın açılan dosyada ctrl + F yi kullanarak product aratın 16 yazan yeri 15 yaparak yedekleri geri yükleden yapabilirsin
  • 26-07-2022, 17:43:06
    #18
    BigBang17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaptınız mı bilmiyorum ipswme den 15 yazılımını indirin ios 15 i shift tusuna basarak seçip yükleyin yükledikten sonra telefonunuzu itunesden yedekleyin yedeklerniz gitmesin istiyorsanız sonra windows +R ye %appdata% yazarak itunesin yedeklediği dosyaya gidicez mobilesync info.plist dosyasını not defterinde açın açılan dosyada ctrl + F yi kullanarak product aratın 16 yazan yeri 15 yaparak yedekleri geri yükleden yapabilirsin
    Merhaba, teşekkür ediyorum.
    Üstte arkadaşın belirttiği şekilde, sadece iTunes kullanarak yaptım. Şükür sorun yok.