eslao adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iPhone Sürüm Düşürme
19
●390
- 21-07-2022, 11:38:38Açık kapalı farketmez, kablo bağlı olsun yeterli. Bilgisayar kasa ise arkadaki USB portlarına takFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yedek alman anlamsız olur, çünkü beta yedeği normal sürümlere uymaz, iCloud'da ne varsa o gelir geri hesabı girince.
Parolanı vs bilmiyorsan sıfırlamadan önce şifreni değiştir ayarlar ad soyad parola ve güvenlik kısmından. - 21-07-2022, 12:17:12İndirme işlemi başladı, kabloyu çıkardım. Bu süreçte telefonu açsam olur mu?eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2022, 12:20:26Tabii açabilirsin, zaten 14dk içerisinde restart edecekti o nedenle kabloyu çıkarttık, kablo takılıyken restart ederse indirme durur. Kabloyu çıkarttıktan sonra aç kullan sorun yok.Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2022, 12:48:20İndirdim, 2. adımı tekrarladım ve tekrar geri yükle dedim. Şimdi iTunes'de üst kısımda "Yazılım seçip çıkarılıyor" diyor.eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah olur. - 21-07-2022, 13:04:18Tamam bundan sonrası yokuş aşağı, arkana yaslan izleFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2022, 14:55:33Vallahi çok teşekkür ederim, hızlı bir şekilde tamamlandı. Hemen oto güncellemeleri kapattım daha da Allah korusuneslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2022, 17:38:32Hocam yaptınız mı bilmiyorum ipswme den 15 yazılımını indirin ios 15 i shift tusuna basarak seçip yükleyin yükledikten sonra telefonunuzu itunesden yedekleyin yedeklerniz gitmesin istiyorsanız sonra windows +R ye %appdata% yazarak itunesin yedeklediği dosyaya gidicez mobilesync info.plist dosyasını not defterinde açın açılan dosyada ctrl + F yi kullanarak product aratın 16 yazan yeri 15 yaparak yedekleri geri yükleden yapabilirsinFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2022, 17:43:06Merhaba, teşekkür ediyorum.BigBang17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstte arkadaşın belirttiği şekilde, sadece iTunes kullanarak yaptım. Şükür sorun yok.