Selamlar.
iPhone XS cihazımı iOS 16ya güncelledim fakat geri 15e çekmek istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu?
Pc ye 3utools kurun ,sonra cihazi bağlayın smart flash kısmında yüklenebilir sürümler görünür.orada. İstediğinizi seçip yükleyin.retain user dats seçerseniz içindekiler silinmez, diğer seçenek herşeyi siler sıfır kurulum yapar