Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar.
iPhone XS cihazımı iOS 16’ya güncelledim fakat geri 15’e çekmek istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu?
Pc ye 3utools kurun ,sonra cihazi bağlayın smart flash kısmında yüklenebilir sürümler görünür.orada. İstediğinizi seçip yükleyin.retain user dats seçerseniz içindekiler silinmez, diğer seçenek herşeyi siler sıfır kurulum yapar