Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, teşekkür ediyorum.
Üstte arkadaşın belirttiği şekilde, sadece iTunes kullanarak yaptım. Şükür sorun yok.
ben betayı ilk paylaştıklarında kurmuştum geri dönmek için ios15 e çözüm sunamıyordu kimse hindistan sayfalarında harap olmuştum