Tabii açabilirsin, zaten 14dk içerisinde restart edecekti o nedenle kabloyu çıkarttık, kablo takılıyken restart ederse indirme durur. Kabloyu çıkarttıktan sonra aç kullan sorun yok.
İndirdim, 2. adımı tekrarladım ve tekrar geri yükle dedim. Şimdi iTunes'de üst kısımda "Yazılım seçip çıkarılıyor" diyor.
İnşallah olur.