Hocam yaptınız mı bilmiyorum ipswme den 15 yazılımını indirin ios 15 i shift tusuna basarak seçip yükleyin yükledikten sonra telefonunuzu itunesden yedekleyin yedeklerniz gitmesin istiyorsanız sonra windows +R ye %appdata% yazarak itunesin yedeklediği dosyaya gidicez mobilesync info.plist dosyasını not defterinde açın açılan dosyada ctrl + F yi kullanarak product aratın 16 yazan yeri 15 yaparak yedekleri geri yükleden yapabilirsin
Merhaba, teşekkür ediyorum.
Üstte arkadaşın belirttiği şekilde, sadece iTunes kullanarak yaptım. Şükür sorun yok.