Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar.
iPhone XS cihazımı iOS 16’ya güncelledim fakat geri 15’e çekmek istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu?
Hocam yaptınız mı bilmiyorum ipswme den 15 yazılımını indirin ios 15 i shift tusuna basarak seçip yükleyin yükledikten sonra telefonunuzu itunesden yedekleyin yedeklerniz gitmesin istiyorsanız sonra windows +R ye %appdata% yazarak itunesin yedeklediği dosyaya gidicez mobilesync info.plist dosyasını not defterinde açın açılan dosyada ctrl + F yi kullanarak product aratın 16 yazan yeri 15 yaparak yedekleri geri yükleden yapabilirsin