• 10-02-2009, 23:07:17
    #1
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar

    Sony ericson w810i almayı düşünüyorum telefonu kullanan arkadaşlarım var çok güzel çekimi ve sesi var diyorlar fakat.Birde forumda kullananlar varsa onları dinleyelim..
  • 10-02-2009, 23:20:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    w810i 1 aylık kullanma şansım oldu ...

    Sesi Gerçekten Çok Güzel

    Camerası Diğer Sonny ericson k750 vs (2.0 megapiksel) Modeliyle Aynı Fotografı çekmektedir.

    Ayrıca 4 gb Pro Stick duo memory Takılınca Donma Filan Yapmıyor O Yönden Kullanışlı Ve Nazik Bi Telefon.
  • 10-02-2009, 23:51:43
    #3
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    SessizDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w810i 1 aylık kullanma şansım oldu ...
    Sesi Gerçekten Çok Güzel
    Camerası Diğer Sonny ericson k750 vs (2.0 megapiksel) Modeliyle Aynı Fotografı çekmektedir.
    Ayrıca 4 gb Pro Stick duo memory Takılınca Donma Filan Yapmıyor O Yönden Kullanışlı Ve Nazik Bi Telefon.
    Almayı düşünüyorum,çok güzel yorumlar geliyor
  • 10-02-2009, 23:57:07
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    1 yıldır kullanıyorum kamerası,dışarı verdiği sesi özellikleriyle bir numara bir telefon walkman olarak kullanıyorum ben ağırlıklı olarak.
  • 13-02-2009, 17:33:08
    #5
    Çok iyi bir telefon düşünüyorsan şuanda kullanıoyrum,satabilirim
  • 13-02-2009, 18:57:25
    #6
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    iskeletor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi bir telefon düşünüyorsan şuanda kullanıoyrum,satabilirim
    Ne kadara 180 TL'ye aldım bir tane gittigidiyordan ama..
  • 13-02-2009, 23:20:39
    #7
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadara 180 TL'ye aldım bir tane gittigidiyordan ama..

    hayırlı olsun bende o fiyatta düşünüyordum zaten
  • 21-02-2009, 12:00:43
    #8
    isterseniz ben verebilirm.Kutusu kulaklığı şar aleti herşeyiyle orjinal kendim kullandım ekranındaki jelatin bile hala duruyor.kasada çok hafif noktacık şeklinde çizikler var onun dışında bir sorun yok şarjı kullanıma göre 5 günde gidiyor çok müzik dinlersen(hoporlerden) 2 günde gidiyor.Cihazın 1 yıl daha garantisi var full orjinal.Ayrıca benim telefonuma özel mesejalra dosyalara KİLİT koyabiliyorsunuz.Patch yükledim telefona.
    ayrıca:ses kalitesi en yüksek olan modeldir. R4EA031 Yazılımı mevcuttur.Fyat 220TL

    Ve tüm bunları yazdıktan sonra gördümki satın almışsınız hayırlı olsun
  • 21-02-2009, 12:06:08
    #9
    ben de forumdaki arkadaşlara sormuştum hangi telefonu alayım diye çoğunluk w810i dedi. ve aldım, 8 ay olmuştur ne bi problemi oldu ne başka bişeyi. süper telefon pişman olmazsın. şarjı da iyi gidiyor. walkman olarak ta kullanabilirsin yolculuklarda vs.