Merhaba arkadaşlar
Sony ericson w810i almayı düşünüyorum telefonu kullanan arkadaşlarım var çok güzel çekimi ve sesi var diyorlar fakat.Birde forumda kullananlar varsa onları dinleyelim..
Sony Ericson w810i
11
●1.301
- 10-02-2009, 23:20:51Üyeliği durdurulduw810i 1 aylık kullanma şansım oldu ...
Sesi Gerçekten Çok Güzel
Camerası Diğer Sonny ericson k750 vs (2.0 megapiksel) Modeliyle Aynı Fotografı çekmektedir.
Ayrıca 4 gb Pro Stick duo memory Takılınca Donma Filan Yapmıyor O Yönden Kullanışlı Ve Nazik Bi Telefon. - 10-02-2009, 23:51:43Üyeliği durdurulduAlmayı düşünüyorum,çok güzel yorumlar geliyorSessizDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2009, 23:57:071 yıldır kullanıyorum kamerası,dışarı verdiği sesi özellikleriyle bir numara bir telefon walkman olarak kullanıyorum ben ağırlıklı olarak.
- 13-02-2009, 18:57:25Üyeliği durdurulduNe kadaraiskeletor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
180 TL'ye aldım bir tane gittigidiyordan ama..
- 13-02-2009, 23:20:39
- 21-02-2009, 12:00:43isterseniz ben verebilirm.Kutusu kulaklığı şar aleti herşeyiyle orjinal kendim kullandım ekranındaki jelatin bile hala duruyor.kasada çok hafif noktacık şeklinde çizikler var onun dışında bir sorun yok şarjı kullanıma göre 5 günde gidiyor çok müzik dinlersen(hoporlerden) 2 günde gidiyor.Cihazın 1 yıl daha garantisi var full orjinal.Ayrıca benim telefonuma özel mesejalra dosyalara KİLİT koyabiliyorsunuz.Patch yükledim telefona.
ayrıca:ses kalitesi en yüksek olan modeldir. R4EA031 Yazılımı mevcuttur.Fyat 220TL
Ve tüm bunları yazdıktan sonra gördümki satın almışsınız
hayırlı olsun
180 TL'ye aldım bir tane gittigidiyordan ama..