isterseniz ben verebilirm.Kutusu kulaklığı şar aleti herşeyiyle orjinal kendim kullandım ekranındaki jelatin bile hala duruyor.kasada çok hafif noktacık şeklinde çizikler var onun dışında bir sorun yok şarjı kullanıma göre 5 günde gidiyor çok müzik dinlersen(hoporlerden) 2 günde gidiyor.Cihazın 1 yıl daha garantisi var full orjinal.Ayrıca benim telefonuma özel mesejalra dosyalara KİLİT koyabiliyorsunuz.Patch yükledim telefona.
ayrıca:ses kalitesi en yüksek olan modeldir. R4EA031 Yazılımı mevcuttur.Fyat 220TL
Ve tüm bunları yazdıktan sonra gördümki satın almışsınız

hayırlı olsun