Konu
Sony Ericson w810i
10-02-2009, 23:07:17
#1
rSl
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar
Sony ericson w810i almayı düşünüyorum telefonu kullanan arkadaşlarım var çok güzel çekimi ve sesi var diyorlar fakat.Birde forumda kullananlar varsa onları dinleyelim..