SessizDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
w810i 1 aylık kullanma şansım oldu ...
Sesi Gerçekten Çok Güzel
Camerası Diğer Sonny ericson k750 vs (2.0 megapiksel) Modeliyle Aynı Fotografı çekmektedir.
Ayrıca 4 gb Pro Stick duo memory Takılınca Donma Filan Yapmıyor O Yönden Kullanışlı Ve Nazik Bi Telefon.
Almayı düşünüyorum,çok güzel yorumlar geliyor