ben de forumdaki arkadaşlara sormuştum hangi telefonu alayım diye çoğunluk w810i dedi. ve aldım, 8 ay olmuştur ne bi problemi oldu ne başka bişeyi. süper telefon pişman olmazsın. şarjı da iyi gidiyor. walkman olarak ta kullanabilirsin yolculuklarda vs.