• 24-12-2008, 20:40:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kullananlar olumlu olumsuz yanlarını yazabilirler mi?


  • 24-12-2008, 20:50:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir telefon ama ben nokia dan şaşma derim takozda olsa nokia en iyisi hem kullanım hem teknik servis açısından alıcaksan nokia al derim tabi karar senin
  • 24-12-2008, 20:58:31
    #3
    Ben kullanıyorum, sormak istediklerini sorabilirsin.
  • 24-12-2008, 21:02:36
    #4
    kamerası güzel 3.2mp peki sesi nasıl.müzik dinlerken cızırtı filan yapıyor mu.ses kalitesi iyi mi ?
    şuan nokia 7610 var.onu satıp k810 alıcam. 7610'a göre daha avantajlı sanırım.avantajları neler ?
  • 24-12-2008, 21:05:39
    #5
    müzil konusunda sony ericsson telefonlar bir marka, özellikle walkman özellikli telefonlarda ses kalitesi dahada iyi 2 yıldır sony ericsson kullanıcısıyım.
  • 27-12-2008, 19:45:35
    #6
    şarjı filan ne kadar gidiyor ?
  • 28-12-2008, 00:46:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sony Ericssonlar güzel telefondur.

    -Şarj, en az 5gün gider (mp3 felan dinlemezseniz)Kulaklıktan dinlerseniz 1gün full dinleyebilirsiniz.Hoparlörden dinlemek isterseniz en fazla 6 saat felan gider.
    -Kamera, gerçekten harika bir kamerası var. Sınıfında tek o kadar güzel yani
    -Ses, walkman özelliği olan telefonlar süper sede cızırtı pıtırdı kıtırtı duyamazsınız ses çok nettir.

    2 Yıl W800i kullandım ilk çıktığında almıştım. Bu sene sattım ve 3 defatelefon değiştirdim şuanda smartpohe kullanıyorum ama halen eski performansı yakalayamadım ( foto-şarj-ses) özelliklerinde sony ericsson gibisini henüz bulamadım
  • 28-12-2008, 09:59:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bende k810i kullanıyorum. gercekten cok kaliteli bir telefon tek olumsuz tarafı mesaj yazarken alışmak pek kolay olmuyor.alıştıktan sonra herşey güzel. telefonu aldıktan sonra surum guncellemesi ses driverlerini falan degıstırırsen ipod larda bulamayacagın kadar güzel ses kalitesi elde edebilirsin.şahsen benim telefonda kulaklıkta verdiği ses kalitesini daha baska yerde duymus degılım.
    şarj konusunda cok süper
    kamerası muthis: camdriver yuklersen kaliteli profesyonel makro cekimler bile yapabilirsin

    tavsiyemdir sıkılmassın telefondan