Sony Ericssonlar güzel telefondur.

-Şarj, en az 5gün gider (mp3 felan dinlemezseniz)Kulaklıktan dinlerseniz 1gün full dinleyebilirsiniz.Hoparlörden dinlemek isterseniz en fazla 6 saat felan gider.
-Kamera, gerçekten harika bir kamerası var. Sınıfında tek o kadar güzel yani
-Ses, walkman özelliği olan telefonlar süper sede cızırtı pıtırdı kıtırtı duyamazsınız ses çok nettir.

2 Yıl W800i kullandım ilk çıktığında almıştım. Bu sene sattım ve 3 defatelefon değiştirdim şuanda smartpohe kullanıyorum ama halen eski performansı yakalayamadım ( foto-şarj-ses) özelliklerinde sony ericsson gibisini henüz bulamadım