bende k810i kullanıyorum. gercekten cok kaliteli bir telefon tek olumsuz tarafı mesaj yazarken alışmak pek kolay olmuyor.alıştıktan sonra herşey güzel. telefonu aldıktan sonra surum guncellemesi ses driverlerini falan degıstırırsen ipod larda bulamayacagın kadar güzel ses kalitesi elde edebilirsin.şahsen benim telefonda kulaklıkta verdiği ses kalitesini daha baska yerde duymus degılım.
şarj konusunda cok süper
kamerası muthis: camdriver yuklersen kaliteli profesyonel makro cekimler bile yapabilirsin

tavsiyemdir sıkılmassın telefondan