kamerası güzel 3.2mp peki sesi nasıl.müzik dinlerken cızırtı filan yapıyor mu.ses kalitesi iyi mi ?
şuan nokia 7610 var.onu satıp k810 alıcam. 7610'a göre daha avantajlı sanırım.avantajları neler ?