Konu
Sony Ericsson K810 nasıldır ?
24-12-2008, 21:02:36
#4
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kamerası güzel 3.2mp peki sesi nasıl.müzik dinlerken cızırtı filan yapıyor mu.ses kalitesi iyi mi ?
şuan nokia 7610 var.onu satıp k810 alıcam. 7610'a göre daha avantajlı sanırım.avantajları neler ?