Konu
Sony Ericsson K810 nasıldır ?
24-12-2008, 20:50:47
#2
ugurluhosting
Üyeliği durduruldu
güzel bir telefon ama ben nokia dan şaşma derim takozda olsa nokia en iyisi hem kullanım hem teknik servis açısından alıcaksan nokia al derim tabi karar senin