Arkadaşlar selamlar. Dün telefonuma gelen iphonunuzu güncelleyene kadar arama yapamazsınız uyarısından sonra telefonu 13.3.1 versiyonuna güncelledim. Sabah baktığımda “servis yok” uyarısı aldığımı gördüm. Sim kart tak çıkar, uçak modu vb herşeyi yaptım ama hala servis yok ve telefonu kullanamıyorum. Var mı internettekki bilgiler harici alternatif bir yöntem başına gelmiş olup çözen?
Teşekkürler
Iphone 7 Servis yok hatası
20
●307
- 14-02-2020, 08:13:06Üyeliği durdurulduGarantisi duruyorsa vercdrgistirsinler uğraşma
- 14-02-2020, 08:17:49Hattınız ile ilgili bir problem olabilir mi hocam ? Sizden habersiz birisi numaranızı taşımız yada yeni sim kart çıkartmış olabilir. Buna dikkat edin bi araştırın isterseniz müşteri hizmetlerini arayıp. Çünkü başkası sizin hattınızı cıkarttıysa mail şifrenize kadar çalabilir. Telefona farklı bir hat takıp çalışıp çalışmadığını bir deneyin.
- 14-02-2020, 08:22:02telefona farklı bi hat takıp deneyin onda da aynı problemi verirse servise gönderin. eğer onda öyle bir problem olmazsa sim kartınızla ilgili bir durum.
- 14-02-2020, 08:25:03internette baktıkların olmuyorsa olmaz üstad maalesef :/ Benim de başıma geldi ama bu illetin henüz kesin bir çözümü yok. Kaç tane telefoncuya götürdüm ama yapamadılar. Arada bir telefonu kapatıp açarsanız çok nadir şebeke geliyor ama uğraşmaya hiç değmez. Hiç vakit kaybetmeyin verin servise.AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2020, 08:36:43Baseband arızası olma olasılığı var. Benimde başıma geldi. İphone 7lerde 2 farklı model var. Birinin basebandları o kadar sağlıklı değil ama 1 ay uğraştım tamir ettim. Sağlıklı bir şekilde çalışıyorduLemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2020, 11:56:31Selamlar arkadaşlar, bilgiler için teşekkürler. Telefonu 2017de almıştım garantisi yok yani. Amerikadayken almıştım. Yani anlamadığım, sürekli sorunsuz çalışan telefon; guncellemeyı yuklemedım, sonra "guncelleme yuklenmezse arama yapamazsınız" uyarısı yuzunden guncelleme yukledım sımdı hıc kullanılmıyor. Saçma sapan bir hal aldı durum.
Acaba tamamını telefonun yedeklesem ve sıfırlasam cıhazı faydası olur mu ne dersınız? - 14-02-2020, 12:55:18Telefonunuz pasaport kayıtlı mı hocam?AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hat sahibi ile pasaport kayıt yaptırdığınız ad soyad aynı mı? Eğer farklıysa artık kullanamıyorsunuz
Ben iPhone 11 pro max aldım amerikadan yakın zamanda
Pasaport kaydı yaptırdım. Geçen gün durduk yere telefonum çekmemeye başladı şansa da şehirlerarası yolculuğa çıkmıştım. Sabah 9:05'ye gitti bir anda.
Apple'ı aradım bizden kaynaklı bir şey gözükmüyor dediler.
BTK'yı aradım. Vodafone'un kayıt güncellemesi gerekiyormuş ve onu yapmamışlar. BTK iletti Vodafone'a ve yarım saat sonra düzeldi.
Bi hattınızı başka telefona takıp deneyin bakalım.