• 14-02-2020, 07:38:18
    #1
    Arkadaşlar selamlar. Dün telefonuma gelen iphonunuzu güncelleyene kadar arama yapamazsınız uyarısından sonra telefonu 13.3.1 versiyonuna güncelledim. Sabah baktığımda “servis yok” uyarısı aldığımı gördüm. Sim kart tak çıkar, uçak modu vb herşeyi yaptım ama hala servis yok ve telefonu kullanamıyorum. Var mı internettekki bilgiler harici alternatif bir yöntem başına gelmiş olup çözen?

    Teşekkürler
  • 14-02-2020, 08:06:55
    #2
    Eğer faturalı ise, yada size ait olduğunu ispatlayabilirseniz hemen bir apple destek çağrısı açmanızı tavsiye ederim.
  • 14-02-2020, 08:13:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Garantisi duruyorsa vercdrgistirsinler uÄŸraÅŸma
  • 14-02-2020, 08:17:49
    #4
    Hattınız ile ilgili bir problem olabilir mi hocam ? Sizden habersiz birisi numaranızı taşımız yada yeni sim kart çıkartmış olabilir. Buna dikkat edin bi araştırın isterseniz müşteri hizmetlerini arayıp. Çünkü başkası sizin hattınızı cıkarttıysa mail şifrenize kadar çalabilir. Telefona farklı bir hat takıp çalışıp çalışmadığını bir deneyin.
  • 14-02-2020, 08:22:02
    #5
    telefona farklı bi hat takıp deneyin onda da aynı problemi verirse servise gönderin. eğer onda öyle bir problem olmazsa sim kartınızla ilgili bir durum.
  • 14-02-2020, 08:25:03
    #6
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar. Dün telefonuma gelen iphonunuzu güncelleyene kadar arama yapamazsınız uyarısından sonra telefonu 13.3.1 versiyonuna güncelledim. Sabah baktığımda “servis yok” uyarısı aldığımı gördüm. Sim kart tak çıkar, uçak modu vb herşeyi yaptım ama hala servis yok ve telefonu kullanamıyorum. Var mı internettekki bilgiler harici alternatif bir yöntem başına gelmiş olup çözen?

    Teşekkürler
    internette baktıkların olmuyorsa olmaz üstad maalesef :/ Benim de başıma geldi ama bu illetin henüz kesin bir çözümü yok. Kaç tane telefoncuya götürdüm ama yapamadılar. Arada bir telefonu kapatıp açarsanız çok nadir şebeke geliyor ama uğraşmaya hiç değmez. Hiç vakit kaybetmeyin verin servise.
  • 14-02-2020, 08:36:43
    #7
    LemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internette baktıkların olmuyorsa olmaz üstad maalesef :/ Benim de başıma geldi ama bu illetin henüz kesin bir çözümü yok. Kaç tane telefoncuya götürdüm ama yapamadılar. Arada bir telefonu kapatıp açarsanız çok nadir şebeke geliyor ama uğraşmaya hiç değmez. Hiç vakit kaybetmeyin verin servise.
    Baseband arızası olma olasılığı var. Benimde başıma geldi. İphone 7lerde 2 farklı model var. Birinin basebandları o kadar sağlıklı değil ama 1 ay uğraştım tamir ettim. Sağlıklı bir şekilde çalışıyordu
  • 14-02-2020, 11:56:31
    #8
    Selamlar arkadaşlar, bilgiler için teşekkürler. Telefonu 2017de almıştım garantisi yok yani. Amerikadayken almıştım. Yani anlamadığım, sürekli sorunsuz çalışan telefon; guncellemeyı yuklemedım, sonra "guncelleme yuklenmezse arama yapamazsınız" uyarısı yuzunden guncelleme yukledım sımdı hıc kullanılmıyor. Saçma sapan bir hal aldı durum.

    Acaba tamamını telefonun yedeklesem ve sıfırlasam cıhazı faydası olur mu ne dersınız?
  • 14-02-2020, 12:55:18
    #9
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar, bilgiler için teşekkürler. Telefonu 2017de almıştım garantisi yok yani. Amerikadayken almıştım. Yani anlamadığım, sürekli sorunsuz çalışan telefon; guncellemeyı yuklemedım, sonra "guncelleme yuklenmezse arama yapamazsınız" uyarısı yuzunden guncelleme yukledım sımdı hıc kullanılmıyor. Saçma sapan bir hal aldı durum.

    Acaba tamamını telefonun yedeklesem ve sıfırlasam cıhazı faydası olur mu ne dersınız?
    Telefonunuz pasaport kayıtlı mı hocam?
    Hat sahibi ile pasaport kayıt yaptırdığınız ad soyad aynı mı? Eğer farklıysa artık kullanamıyorsunuz
    Ben iPhone 11 pro max aldım amerikadan yakın zamanda
    Pasaport kaydı yaptırdım. Geçen gün durduk yere telefonum çekmemeye başladı şansa da şehirlerarası yolculuğa çıkmıştım. Sabah 9:05'ye gitti bir anda.
    Apple'ı aradım bizden kaynaklı bir şey gözükmüyor dediler.
    BTK'yı aradım. Vodafone'un kayıt güncellemesi gerekiyormuş ve onu yapmamışlar. BTK iletti Vodafone'a ve yarım saat sonra düzeldi.
    Bi hattınızı başka telefona takıp deneyin bakalım.