Selamlar arkadaşlar, bilgiler için teşekkürler. Telefonu 2017de almıştım garantisi yok yani. Amerikadayken almıştım. Yani anlamadığım, sürekli sorunsuz çalışan telefon; guncellemeyı yuklemedım, sonra "guncelleme yuklenmezse arama yapamazsınız" uyarısı yuzunden guncelleme yukledım sımdı hıc kullanılmıyor. Saçma sapan bir hal aldı durum.

Acaba tamamını telefonun yedeklesem ve sıfırlasam cıhazı faydası olur mu ne dersınız?