Arkadaşlar selamlar. Dün telefonuma gelen iphonunuzu güncelleyene kadar arama yapamazsınız uyarısından sonra telefonu 13.3.1 versiyonuna güncelledim. Sabah baktığımda servis yok uyarısı aldığımı gördüm. Sim kart tak çıkar, uçak modu vb herşeyi yaptım ama hala servis yok ve telefonu kullanamıyorum. Var mı internettekki bilgiler harici alternatif bir yöntem başına gelmiş olup çözen?
Teşekkürler
internette baktıkların olmuyorsa olmaz üstad maalesef :/ Benim de başıma geldi ama bu illetin henüz kesin bir çözümü yok. Kaç tane telefoncuya götürdüm ama yapamadılar. Arada bir telefonu kapatıp açarsanız çok nadir şebeke geliyor ama uğraşmaya hiç değmez. Hiç vakit kaybetmeyin verin servise.