LemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
internette baktıkların olmuyorsa olmaz üstad maalesef :/ Benim de başıma geldi ama bu illetin henüz kesin bir çözümü yok. Kaç tane telefoncuya götürdüm ama yapamadılar. Arada bir telefonu kapatıp açarsanız çok nadir şebeke geliyor ama uğraşmaya hiç değmez. Hiç vakit kaybetmeyin verin servise.
Baseband arızası olma olasılığı var. Benimde başıma geldi. İphone 7lerde 2 farklı model var. Birinin basebandları o kadar sağlıklı değil ama 1 ay uğraştım tamir ettim. Sağlıklı bir şekilde çalışıyordu