Selamlar arkadaşlar, bilgiler için teşekkürler. Telefonu 2017de almıştım garantisi yok yani. Amerikadayken almıştım. Yani anlamadığım, sürekli sorunsuz çalışan telefon; guncellemeyı yuklemedım, sonra "guncelleme yuklenmezse arama yapamazsınız" uyarısı yuzunden guncelleme yukledım sımdı hıc kullanılmıyor. Saçma sapan bir hal aldı durum.
Acaba tamamını telefonun yedeklesem ve sıfırlasam cıhazı faydası olur mu ne dersınız?
Telefonunuz pasaport kayıtlı mı hocam?
Hat sahibi ile pasaport kayıt yaptırdığınız ad soyad aynı mı? Eğer farklıysa artık kullanamıyorsunuz
Ben iPhone 11 pro max aldım amerikadan yakın zamanda
Pasaport kaydı yaptırdım. Geçen gün durduk yere telefonum çekmemeye başladı şansa da şehirlerarası yolculuğa çıkmıştım. Sabah 9:05'ye gitti bir anda.
Apple'ı aradım bizden kaynaklı bir şey gözükmüyor dediler.
BTK'yı aradım. Vodafone'un kayıt güncellemesi gerekiyormuş ve onu yapmamışlar. BTK iletti Vodafone'a ve yarım saat sonra düzeldi.
Bi hattınızı başka telefona takıp deneyin bakalım.