• 03-07-2008, 02:06:31
    #10
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonu peder bey almıştı.
    tam bi iş telefonu idi ozmn (2005)
    Bu telefonu bulamazsın fazla 2.ellerde diğer teller kadar.
    Fazla üretilmedi.
    ve sağlam telefondur
    bi 15-20 YTL bakım attırdığında(tanıdık tamirci tabi ) paşa gibi olur
    50 'ye patlıcak diyorsun
    20'ye tamam de
  • 03-07-2008, 02:07:41
    #11
    RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 'ye patlıcak diyorsun
    20'ye tamam de
    502ye sen bana video+foto çeken nokia telefon bul 2. el.
    30'dan aşağı olmaz.
  • 11-07-2008, 15:36:07
    #12
    Sana SıemensA52 Jiletini Üstünde 2.el Verelim.

    Şarj Aleti İle Birlikte 30 Ytl Olur Ben 2.Hat Kullanıyorum oda Vitrinde duruyor.
    Cihaz Sıfır Gibidir Çok Hafif Kullanımı Kolay Ve İdeal Bir Telefondur.

    İşini Hallettikten sonra geri banada satabilirsin.
    .
    3310 Lar var 20 YTL ama seni yarı yolda bırakır.
  • 11-07-2008, 15:41:19
    #13
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    OmerDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana SıemensA52 Jiletini Üstünde 2.el Verelim.
    Şarj Aleti İle Birlikte 30 Ytl Olur Ben 2.Hat Kullanıyorum oda Vitrinde duruyor.
    Cihaz Sıfır Gibidir Çok Hafif Kullanımı Kolay Ve İdeal Bir Telefondur.
    İşini Hallettikten sonra geri banada satabilirsin.
    .
    3310 Lar var 20 YTL ama seni yarı yolda bırakır.
    Emesen'ini ekledim