Konu
Klüstür telefon arıyorum :)
03-07-2008, 02:07:41
#11
Wii
RiG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
50 'ye patlıcak diyorsun
20'ye tamam de
502ye sen bana video+foto çeken nokia telefon bul 2. el.
30'dan aşağı olmaz.